Dagens planer och min favoritklänning

Hej! Och trevlig måndag på er, kära bloggläsare. Sen Nicklas länkade hit och till min pojkvänslista har ni blivit många fler än innan, något som är otroligt roligt såklart och jag hoppas verkligen att ni nya läsare stannar kvar! Jag håller på att koda klart den nya bloggdesignen och har tänkt fota till presentationsbild och header nu i veckan så snart kommer det se lite roligare ut här! 
 
Idag har vi tagit det lugnt. Vi tänkte att vi skulle sitta uppe och kolla på Oscarsgalan i natt, men när klockan började närma sig midnatt kollade vi på varandra och var rörande överens om att näää... Vi går och lägger oss... /Mvh pensionärerna på Singelberget.
Så istället sov vi gott och läste på nyheterna imorse att Alicia Vikander vunnit! Rätt coolt ändå. 
 
Om en stund ska vi ta nya vrålåket till stan, hämta upp mina kulturtanter och ta en sväng. Sen ska vi storhandla på Maxi och sen susa hem igen. 
 
 
 
Idag har jag på mig en av mina favoritklänningar som jag hittade på en loppis i Åtvid i höstas. Perfekt längd, 100 procent bomull och lite gammaldags. Fullpoängare alltså! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0