migrän och filialjobb

Idag skulle jag ha åkt in till stan och skrivit filosofitenta på morgonen, men istället låg jag däckad i migrän. Halvsurt att missa tentan men det är inget att göra åt, jag får vänta tålmodigt på omtentan i augusti istället... 
 
Men framåt lunch började huvudvärken ge med sig, vilket var himla tur för jag skulle jobba hela eftermiddagen till stängning. Så det var bara att ta sig samman och hoppa i en klänning och dra iväg till Rimforsa för ett femtimmarspass på bibblus rimforsus. Som tur är brukar fredagseftermiddagar på denna filial inte vara så värst tungjobbade, så jag kunde lunka runt i mitt bakfylleliknande tillstånd och ställa upp böcker och ankomstregistrera tidskrifter och andra sömniga bibliotekssysslor.
 
Vid 18 kunde jag äntligen stänga ner, släcka och låsa och ta bussen tillbaka till Kisa. Resten av kvällen har ägnats åt att göra absolut ingenting. Rätt skönt efter en hektisk vecka. 
 
Imorgon väntar ännu några timmar jobb, sen ska vi ut till Nicklas familj i Björkfors och bli bortskämda ett par dagar. Det ska bli jättemysigt! 
 
 
Den här tavlan gjorde min vän Caroline till mig och Nicklas i bröllopspresent! Visst är den fin? Jag älskar den och har hängt den på en hedersplats - över byrån i sovrummet mitt emot sängen så jag kan se den direkt när jag vaknar på morgonen. Tänk att hon vet precis vad jag tycker om den där Carro ♥ 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0