Folklustspel och sällskapsspel

Imorse vaknade jag för andra dagen i rad innan klockan ringde.
Ja, jag är lika förvånad som ni. Vad händer liksom. Ska jag bli morgonpigg nu, såhär efter 23 år av total avsaknad av att fungera normalt innan klockan 10 på förmiddagen? Spännande.
 
Igår, mina vänner, var en riktigt fin dag! Jag följde med våra teatervänner familjen Nygren och Nåhdin och gick på Teater Traskas folklustspel "Det stora bröllopet" i Åtvid. Riktigt roligt var det, vi skrattade så vi grät. Lite tomt att inte vara med själv och spela i år, men ändå lite skönt på ett vis eftersom jag vet hur mycket jobb som ligger bakom. 
 
 
 
Sedan mötte jag upp mitt bihang (alias Nicklas) och drog hem till mamma på grillkväll och sällskapsspel. Skrattmusklerna fick sig ett andra träningspass för dagen igårkväll kan jag säga. Älskar att umgås med familjen, det blir ju inte så ofta sedan vi flyttade till Kisa. Man får ta alla chanser man får. 
 
 
 
 
 
Idag ska vi också ut och fara, åka på utflykt med Nicklas mamma som är vår födelsedagspresent till henne. Äta på restuarang och spana in hennes barndoms kvarter samt kanske lite minigolf någonstans. Kommer bli en mysig dag! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0