Husägare Jenny Leander till er tjänst!

 Hej hopp på er därute!
Det är några få som fortfarande går in på min blogg ibland för att se om jag uppdaterat något på de här 16 månader som gått sen jag bloggade sist. Stackars satar. 
 
Skulle kunna skriva ett långt inlägg om allt som hänt sedan sist, varför jag slutade blogga osv osv i all oändlighet men jag nöjer mig med att säga hej igen! Det var väldigt länge sen. Vi får se hur lång tid det tar till nästa gång. Förhoppningsvis inte ett och ett halv år. Heh. 
 
Om två veckor idag händer en ganska stor grej i mitt liv. Jag och Nicklas får tillträde till vårt hus. Ja, ni läste rätt. VI HAR KÖPT HUS. Ett urmysigt suterränghus med garage och trädgård och hela baletten. Så om lite drygt en månad tar vi vårt sista pick och pack och säger ajöken-löken till Bergdalagatan 11C och tjenixen-pixen till Fimongatan 25. Det känns oerhört roligt! 
 
Detta vill jag skriva mer om. Jag har tänkt att börja skriva igen, låta er hänga med i detta äventyr som väntar oss. Vi får väl se hur det går med det. Men det är ju tanken som räknas, eller hur? 
 
 
Bilden är från Carros födelsedagsfest med tema huvudbonad. Therese (vänster) vann den kategorin med hästlängder. 
 
Puss på er! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0