Sjukling

Hade stora planer för den här veckan. 
Hade rätt mycket jobb, både på Coop och Kulturskolan, sedan skulle jag fixa i ordning här hemma, börja rensa och packa inför flytten. Plantera om ett par växter som börjat växa ur sina krukor, tvätta alla teaterkläder från kollot, ta fram symaskinen och laga lite trasiga kläder. Men istället fick jag ge efter för sjukdom och elände. Hann vara på jobbet i ungefär 45 minuter igår innan jag kände att nej, det går inte längre. Så jag sjukanmälde mig och åkte hem och lade mig. Sov hela dagen. Var uppe en sväng och tittade på lite tv igårkväll innan jag gick och lade mig och sov hela natten fram tills nu. Idag mår jag lite bättre men känner mig fortfarande väldigt febrig och hängig, tung i huvudet och hela kroppen värker, framför allt i magen. 
 
Så gick det med de storslagna planerna. Suck. 
 
 
usch och fy för sjukdomar och elände!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0