Slutbesiktning och värmepumpinstallation

Idag händer det grejer på Fimongatan! 
 
I skrivande stund sitter jag i köket och håller mig ur vägen för ett gäng hantverkare som håller på att installera en luft/vattenvärmepump i källaren. Det borras och fixas och donas och jag känner att det är bäst att de får jobba ifred utan en stissig Jenny som springer och kollar hur det går för dem var femte minut. "Vill ni ha lite kaffe? Nähe? Te? Saft? Jag kan hjäl- oj, förlåt, jag trampade visst sönder den där livsviktiga slangen. Hoppsan.."
 
För en stund sedan var jag uppe i lägenheten för sista gången. Inspekterade resultatet av flyttstädningen som vi lejde in (skönt att slippa städa själva!) och så var hyresvärden uppe för slutbesiktning och återtagande av nycklar. Så nu har vi sagt tack och adjö till Bergdalagatan 11C! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0